Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Ψαλιδοχέρης

Χτες το απόγευμα η αδερφή μου ήρθε με 3 εισιτήρια στο χέρι για το θέατρο Badminton.Θα πάμε μου λέει να δούμε τον Ψαλιδοχέρη!Ούτε να το ακούσω εγώ...Το έχουμε δει της λέω 1.000.000 φορές στην τηλεόραση(!!) γιατί να πάω να το δω και στο θέατρο?Άσε που θα είναι μόνο για παιδιά...Δεν έπαιρνε όχι για απάντηση και για να της κάνω την χάρη πήγαμε εγώ, η αδερφή μου και μία φίλη της...Δεν είχα ξαναπάει στο Badminton. Καλή εντύπωση νο.1 έχει άνετο ιδιόκτητο πάρκινγκ και δεν ψάχνεις με τις ώρες να παρκάρεις μόνο για να συνειδητοποιήσεις πως έχασεσ την αρχή της παράστασης...Άνετες λοιπόν, από θέμα χρόνου, καθίσαμε στο χώρο υποδοχής. Όσο έβλεπα παιδάκια γύρω μου τόσο αγχωνόμουν...Την πατήσαμε λέω...Ο χώρος του θεάτρου τεράστιος και επιβλητικός, η διάταξη ήταν τέτοια που σε κάθε χώρο είχες πολύ καλή οπτική στη σκηνή. Ξεκινάει η παράσταση....Για να μην πολυλογώ και εγώ και τα μικρά παιδιά απολαύσαμε την παράσταση. Απευθύνεται στους πάντες, ακόμα και αν δεν είσαι μικρό παιδί σε κάνει να αισθάνεσαι...Το ότι είχα δει την ταινία λίγη σημασία είχε. Καταπληκτική μουσική, φοβερά κουστούμια και οι συντελεστές ένιωθα πως είχαν γεννηθεί για αυτούς ακριβώς τους ρόλους. Γέλασα, συγκινήθηκα, θαύμασα. Όλοι ανεξαρτήτως ηλικίας φύγαμε πληρώς ικανοποιημένοι από την παράσταση που είχε ένα μοναδικό τέλος έκπληξη. Και τώρα που το σκέφτομαι μήπως να ξεκινήσω μαθήματα χορού;;; Το συστήνω λοιπόν ανεπιφύλακτα. Τελικά τα μιούζικαλς με εκπλήσουν πάντα ευχάριστα...



Υ.Γ. Στο πρόγραμμα έγραφε για κάτι φοβερές παραστάσεις που ακολουθούν στο θέατρο Badminton (100 τσιγγάνικα βιολιά, Κινέζοι ακροβάτες κλπ..) Λέτε να πάω;;;

www.badmintontheatre.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου